
Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije
u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u zdravstvu i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Prirodoslovno-matematički fakultet
Profesor računalne biologije
SELECTIO
Voditeljica projekata regrutiranja i selekcije
Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju CroAi
Potpredsjednica
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Trebali bi investirati u edukaciju u području postojećih i nadolazećih poslovnih modela, metrika za opis poslovnih rezultata i ponašanja korisnika.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Ovakve se vještine nude na posebnim tečajevima. Dobro je proučiti i Googleov sustav za web stranice jer je sveobuhvatan kada se govori o analizi performansi određene stranice.
Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.
Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.
Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.
digitalna oštroumnost
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
primjena SEO tehnika
primjena CRO tehnika
primjena PPC tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
upotreba alata za vizualizaciju
računalno razmišljanje
administracija web stranica
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
sposobnost perceptivnosti
prilagođavanje korisnicima ili potrošačima u svrhu razvijanja potrebne marketinške strategije
primjena marketinških postulata
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
razvoj marketinških kampanja i strategija
poslovna oštroumnost
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
projektno upravljanje
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
upravljanje vremenom i prioritetima
poznavanje pravila marketinške komunikacije u kontekstu medicinskih usluga ili proizvoda
pružanje podrške pojedincima i zajednici pri usvajanju promjena u ponašanju potrebnih za dostizanje ciljeva vezanih uz zdravlje
izrada i objašnjavanje slučaja upotrebe (use cases) u različitim sferama zdravstva
primjena društvenog marketinga u zdravstvu
kritičko razmišljanje i analitičnost
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
emocionalna inteligencija / empatija
kreativnost
sposobnost prezentiranja i izlaganja (storytelling)
fleksibilnost / prilagođavanje neočekivanim promjenama
sposobnost za rad pod pritiskom
donošenje odluka
otvorenost za stalno učenje
timska suradnja / virtualna suradnja