
Stručnjak za oglašavanje i PR
Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije
u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Coca-Cola HBC Adria
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH
AGRIVI
Osnivač i direktor
Fortenova grupa
Direktorica ljudskih potencijala
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Coca-Cola HBC Hrvatska
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju i BiH
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Preporučujem usmjerene studije u ovim područjima uz intenzivan rad na vlastitim komunikacijskim i prezentacijskim vještinama.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Trebalo bi kontinuirano pratiti tržište i ciljanu populaciju kako bi se osiguralo razumijevanje potreba te kako bi se prilagodila komunikacija u skladu s ciljevima kompanije.
Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.
Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.
Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba društvenih mreža za podizanje brenda i uspješnosti klijenta
primjena alata za dizajn (e.g. Adobe Illustrator)
poznavanje SEO/CRO tehnika
upotreba alata za vizualizaciju
digitalna oštroumnost
administracija web stranica
upravljanje medijma
koordiniranje oglasne kampanje
izrađivanje nacrta priopćenja za tisak
poznavanje i primjena diplomatskih načela
snažno pisano izražavanje
izgradnja "slike u javnosti" ustanove
upravljanje promjenama
planirati i kooridnirati marketinšku kampanju
projektno upravljanje
timska suradnja / virtualna suradnja
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje agilne metodologije
obavljanje poslovne analize
umrežavanje s dionicima iz industrije koji su relevantni izvori informacija i inovacija
poznavanje tehničkih mogućnosti i potencijala proizvoda i/ili usluga
razumijevanje i praćenje trendova na tržištu
izgradnja akcijskog plana zajedničkog izlaska na tržište s udruženjima i organizacijama unutar industrije
razumijevanje poslovnih izazova i ciljeva u prehrambenoj industriji
razumijevanje i praćenje klimatskih utjecaja na proizvodnju hrane
pridržavati se etičkog kodeksa
poznavanje pravne regulative u agrarnoj/prehrambenoj industriji
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
timska suradnja / virtualna suradnja
facilitacijske vještine
donošenje odluka
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
savjetničke vještine
sposobnost uvjeravanja
emocionalna inteligencija/empatija
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kreativnost
upornost i konzistentnost
sposobnost za rad pod pritiskom
otvorenost za stalno učenje
izgradnja međuljudskih odnosa
kritičko razmišljanje i analitičnost