Stručnjak za oglašavanje i PR
Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Načela odnosa s javnošću
Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici edukacije naučit će definirati i opisati praksu odnosa s javnošću, odrediti ciljanu publiku, dobiti uvid u proces proizvodnje i širenja vijesti u masovnim medijima te steći razumijevanje u primjenu alata za odnose s javnošću. Traje 6 sati i besplatan je, službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seUvod u odnose s javnošću i specijalizaciju u medijima
Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici se tijekom programa susreću sa znanjem potrebnim za uspješno upravljanje reputacijom brenda, komunikaciju s novinarima i ostalim suradnicima u medijima te izradu strateškog plana komunikacije. Program traje 16 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seTemelji odnosa s javnošću
Program dostupan na platformi LinkedIn nudi mogućnost uvida u relevantne tehnike i praktične primjene u području odnosa s javnošću. Sadržaj edukacije sastoji se od uvoda u revoluciju odnosa s javnošću, koja se dogodila pojavom društvenih mreža i od metodologije rada u praksi opisanoj u 8 koraka. Program traje 2 sata, a cijena je 20.65 EUR.
Prijavi seDigitalni mediji i marketinške strategije
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će imati vještine za prepoznavanje rizika i upravljanje rizikom digitalnog marketinga, izradu konkretnog plana za digitalni marketing i analizu realizacije marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Coca-Cola HBC Adria
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH
AGRIVI
Osnivač i direktor
Fortenova grupa
Direktorica ljudskih potencijala
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Coca-Cola HBC Hrvatska
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju i BiH
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Preporučujem usmjerene studije u ovim područjima uz intenzivan rad na vlastitim komunikacijskim i prezentacijskim vještinama.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Trebalo bi kontinuirano pratiti tržište i ciljanu populaciju kako bi se osiguralo razumijevanje potreba te kako bi se prilagodila komunikacija u skladu s ciljevima kompanije.
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba društvenih mreža za podizanje brenda i uspješnosti klijenta
primjena alata za dizajn (e.g. Adobe Illustrator)
poznavanje SEO/CRO tehnika
upotreba alata za vizualizaciju
digitalna oštroumnost
administracija web stranica
upravljanje medijma
koordiniranje oglasne kampanje
izrađivanje nacrta priopćenja za tisak
poznavanje i primjena diplomatskih načela
snažno pisano izražavanje
izgradnja "slike u javnosti" ustanove
upravljanje promjenama
planirati i kooridnirati marketinšku kampanju
projektno upravljanje
timska suradnja / virtualna suradnja
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje agilne metodologije
obavljanje poslovne analize
umrežavanje s dionicima iz industrije koji su relevantni izvori informacija i inovacija
poznavanje tehničkih mogućnosti i potencijala proizvoda i/ili usluga
razumijevanje i praćenje trendova na tržištu
izgradnja akcijskog plana zajedničkog izlaska na tržište s udruženjima i organizacijama unutar industrije
razumijevanje poslovnih izazova i ciljeva u prehrambenoj industriji
razumijevanje i praćenje klimatskih utjecaja na proizvodnju hrane
pridržavati se etičkog kodeksa
poznavanje pravne regulative u agrarnoj/prehrambenoj industriji
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
timska suradnja / virtualna suradnja
facilitacijske vještine
donošenje odluka
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
savjetničke vještine
sposobnost uvjeravanja
emocionalna inteligencija/empatija
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kreativnost
upornost i konzistentnost
sposobnost za rad pod pritiskom
otvorenost za stalno učenje
izgradnja međuljudskih odnosa
kritičko razmišljanje i analitičnost