Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. Razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Marketing u digitalnom svijetu
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga i učinka suvremenih alata u području marketinga. Edukacija istražuje kako globalne inovacije poput interneta, 3D printanja i pametnih mobitela neprestano mijenjaju odnos pružatelja usluga i korisnika. Program traje 28 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seRazvoj marketinške strategije za rast
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u elemente razvoja marketinške strategije za rast. Završetkom edukacije polaznici će steći kompetenciju definiranja i razumijevanja svih elemenata marketinške strategije rasta, uspoređivanja modela s različitim cijenama i razvoja kritičkog odnosa prema realiziranom planu. Program traje 13 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seDigitalni mediji i marketinške strategije
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će steći vještine potrebne za identificiranje i upravljanje rizikom u digitalnom marketingu, izradu konkretnog plana za digitalni marketing te analizu i procjenu uspjeha marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seDigitalni marketing - certifikat
Program tvrtke Hubspot (od 2006. godine jedne od najpopularnijih platformi za inbound marketing koja omogućava tvrtkama da privlače nove kupce kvalitetnim sadržajem, automatiziraju marketinške i prodajne aktivnosti te učinkovitije prate uspješnost kampanja) pruža edukaciju u područjima optimizacije web stranice za tražilice i kreiranja strategije privlačenja posjetitelja web stranice. Program je besplatan i traje 6 sati.
Prijavi seOsnove digitalnog marketinga
Program tvrtke Google nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga tijekom 26 modula sa stvarnim primjerima i praktičnim vježbama. Program su akreditirale udruga Interactive Advertising Bureau Europe i sveučilište Open University. Besplatan je i traje 40 sati.
Prijavi seOsnove digitalnog marketinga
Program na platformi LinkedIn nudi edukaciju u području primjene marketinških alata i tehnika radi povećanja broja pratitelja. Početkom programa polaznici određuju ciljano tržište, ciljeve i KPI-jeve, pozicioniraju brend te optimiziraju web stranicu, dok krajem programa razvijaju e-mail marketinški plan i izrađuju marketinški izvještaj. Program traje 2 sata, a cijena je 30.99 EUR.
Prijavi seALGEBRA: Cjelovita priprema za vještine i karijere budućnosti
Specijalist za internetsko oglašavanje
Unutar 120 sati programa radit ćete na stvarnim projektima i naučiti sve što je bitno za uspješno pripremanje, vođenje i analiziranje online promotivnih kampanja, i to po najnovijim trendovima i zahtjevima tržišta. Na osobnom web projektu ćete postavljati, pratiti i analizirati online promotivne nastupe i upravljati budžetom za online oglašavanje. Trajanje je 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.
Prijavi seKomunikacija na društvenim mrežama u turizmu
Cilj je programa obrazovati turističke djelatnike kako pristupiti komunikaciji na digitalnim komunikacijskim kanalima s ciljem optimalnog korištenja resursa i maksimalizacije profitabilnosti. Kroz ovaj program obrazovanja polaznicima ćemo pružiti detaljan uvid u trendove, metode i tehnike koji se koriste u komunikaciji na društvenim mrežama u turizmu. Traje 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Coca-Cola HBC Adria
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH
AGRIVI
Osnivač i direktor
Fortenova grupa
Direktorica ljudskih potencijala
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Visoko učilište Algebra
Član Uprave
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.
digitalna oštroumnost
primjena SEO tehnika
primjena CRO tehnika
administracija web stranica
upotreba alata za vizualizaciju
primjena PPC tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
računalno razmišljanje
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
razvoj marketinških strategija
razvoj marketinških kampanja
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
poslovna oštroumnost
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
primjena marketinških postulata
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
primjena razina povjerljivosti i zaštite u radu s podacima
timska suradnja / virtualna suradnja
projektno upravljanje
upravljanje vremenom i prioritetima
sposobnost perceptivnosti
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
točnost i detaljan pristup u radu
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
umrežavanje s dionicima iz industrije koji su relevantni izvori informacija i inovacija
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje tehničkih mogućnosti i potencijala proizvoda i/ili usluga
poznavanje pravila marketinške komunikacije u kontekstu prehrambene industrije
razumijevanje i praćenje trendova na tržištu proizvodnje i prodaje hrane
razumijevanje i praćenje klimatskih utjecaja na proizvodnju hrane
primjena strategija ulaska na agrarno/prehrambeno tržište
primjena načela agrarne/prehrambene ekonomije
poznavanje pravne regulative u agrarnoj/prehrambenoj industriji
razumijevanje poslovnih modela i životnih ciklusa klijenata u industriji
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kritičko razmišljanje i analitičnost
emocionalna inteligencija/empatija
donošenje odluka
timska suradnja / virtualna suradnja
sposobnost za rad pod pritiskom
kreativnost
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
upornost i konzistentnost
otvorenost za stalno učenje