Specijalist za digitalni marketing i strategiju

Što specijalist za digitalni marketing i strategiju radi?

Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. Razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Pročitaj

Poslovne vještine

Pročitaj

Dodatne vještine

Pročitaj

Soft vještine

Pročitaj

Kako se educirati za poslove budućnosti?

Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje

Marketing u digitalnom svijetu

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga i učinka suvremenih alata u području marketinga. Edukacija istražuje kako globalne inovacije poput interneta, 3D printanja i pametnih mobitela neprestano mijenjaju odnos pružatelja usluga i korisnika. Program traje 28 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.

Prijavi se

Razvoj marketinške strategije za rast

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u elemente razvoja marketinške strategije za rast. Završetkom edukacije polaznici će steći kompetenciju definiranja i razumijevanja svih elemenata marketinške strategije rasta, uspoređivanja modela s različitim cijenama i razvoja kritičkog odnosa prema realiziranom planu. Program traje 13 sati, a cijena je 49 USD.

Prijavi se

Digitalni mediji i marketinške strategije

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će steći vještine potrebne za identificiranje i upravljanje rizikom u digitalnom marketingu, izradu konkretnog plana za digitalni marketing te analizu i procjenu uspjeha marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.

Prijavi se

Digitalni marketing - certifikat

Program tvrtke Hubspot (od 2006. godine jedne od najpopularnijih platformi za inbound marketing koja omogućava tvrtkama da privlače nove kupce kvalitetnim sadržajem, automatiziraju marketinške i prodajne aktivnosti te učinkovitije prate uspješnost kampanja) pruža edukaciju u područjima optimizacije web stranice za tražilice i kreiranja strategije privlačenja posjetitelja web stranice. Program je besplatan i traje 6 sati.

Prijavi se

Osnove digitalnog marketinga

Program tvrtke Google nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga tijekom 26 modula sa stvarnim primjerima i praktičnim vježbama. Program su akreditirale udruga Interactive Advertising Bureau Europe i sveučilište Open University. Besplatan je i traje 40 sati.

Prijavi se

Osnove digitalnog marketinga

Program na platformi LinkedIn nudi edukaciju u području primjene marketinških alata i tehnika radi povećanja broja pratitelja. Početkom programa polaznici određuju ciljano tržište, ciljeve i KPI-jeve, pozicioniraju brend te optimiziraju web stranicu, dok krajem programa razvijaju e-mail marketinški plan i izrađuju marketinški izvještaj. Program traje 2 sata, a cijena je 30.99 EUR.

Prijavi se

ALGEBRA: Cjelovita priprema za vještine i karijere budućnosti

Specijalist za internetsko oglašavanje

Unutar 120 sati programa radit ćete na stvarnim projektima i naučiti sve što je bitno za uspješno pripremanje, vođenje i analiziranje online promotivnih kampanja, i to po najnovijim trendovima i zahtjevima tržišta. Na osobnom web projektu ćete postavljati, pratiti i analizirati online promotivne nastupe i upravljati budžetom za online oglašavanje. Trajanje je 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.

Prijavi se

Komunikacija na društvenim mrežama u turizmu

Cilj je programa obrazovati turističke djelatnike kako pristupiti komunikaciji na digitalnim komunikacijskim kanalima s ciljem optimalnog korištenja resursa i maksimalizacije profitabilnosti. Kroz ovaj program obrazovanja polaznicima ćemo pružiti detaljan uvid u trendove, metode i tehnike koji se koriste u komunikaciji na društvenim mrežama u turizmu. Traje 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.

Prijavi se

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Adria

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

Gordana Fabris

Fortenova grupa

Direktorica ljudskih potencijala

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Hrvoje Balen

Visoko učilište Algebra

Član Uprave

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.

Iz medija