Poljoprivreda, proizvodnja hrane i pića

Svaki dan 8 milijardi potrošača u svijetu mora nešto pojesti pri čemu konzumiraju 14,5 milijuna tona hrane. Brojke su to koje najbolje pokazuju važnost industrije poljoprivrede te hrane i pića. Pod utjecajem novih tehnologija, zahtjeva, navika i očekivanja potrošača, globalizacije i demografskih trendova industrija se mijenja dramatično. Prema studiji konzultantske kuće McKinsey najveće promjene događaju se zbog globalno velikog rasta broja potrošača, rasta online prodaje te potrošača koji traže zeleno i održivo. Najviše bi trebali profitirati potrošači koji na raspolaganju imaju izbor veći nego ikada prije. Sve to utječe na transformaciju kompanija i radnih mjesta.

'Umjetna inteligencija ključna je za budućnost poljoprivrede jer je manjak radne snage i agronoma nužno nadomjestiti s digitalnim savjetnicima koji će poljoprivrednicima osigurati pristup znanju i pravovremenim informacijama za uspješnu, profitabilnu i održivu proizvodnju.',

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

10 zanimanja budućnosti

Zanimanja u padu

Službenik za unos podataka

Administrativni i izvršni tajnik

Upravitelj poslovnih usluga i administracije

Službenik za računovodstvo, knjigovodstvo i obračun plaća

Radnik u preradi hrane

Građevinski radnik

Radnik u montaži i tvornici

Računovođa i revizori

EKSKLUZIVNI SPECIJAL: POGLED U SVIJET LJUDI KOJI VEĆ DANAS RADE NA POSLOVIMA BUDUĆNOSTI

Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice, rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!

Ivor Novosel Ivor Novosel

Razvija digitalne proizvode u jednoj od najvećih kompanija na svijetu: Evo kako Ivor svaki dan uči i stječe nove vještine

“Ako dobiješ priliku preuzeti neku odgovorniju ulogu, ako se od tebe očekuje inicijativa, ako moraš donositi kvalitetne odluke, i to brzo, to te automatski tjera na komunikaciju. A učenje od drugih je ključno. Uglavnom se okružiš ljudima koji slično rade i razmišljaju.”

Ivor Novosel

Coca-Cola HBC

Product menadžer za B2B rješenja

Industrija: Poljoprivreda, proizvodnja hrane i pića

Pročitaj reportažu