Sveučilišni profesor i profesor visoke škole
Predaje sadržaje iz područja kojim se znanstveno i stručno bavi. Razvija nastavni plan i program za predmet koji predaje i osigurava da udovoljava standardima fakulteta i odsjeka. Surađuje sa studentima koji pohađaju nastavu kako bi poboljšali svoje znanje i vještine u karijeri.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Edukacija za online podučavanje
Program Sveučilišta Sydney (60. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u područje online nastave. Edukatori s iskustvom u izradi i održavanju online nastave kreirali su program kako bi polaznike upoznali s važnosću novih tehnologija u području obrazovanja i umijeća održavanja kvalitetne edukacije putem digitalnih medija. Program je besplatan i traje 17 sati, a službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seEvaluacija u obrazovanju
Program Sveučilišta Illinois (96. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju iz procesa evaluacije i procjene u obrazovanju. Edukacija istražuje povećani utjecaj standariziranih metodologija analitike temeljene na velikoj bazi podataka u izradi novih metoda i pristupa obrazovanju. Program je besplatan i traje 14 sati, a službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seSveučilišno učenje
Program Sveučilišta Hong Kong (96. mjesto prema Šangaskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području učenja i pružanja nastave u visokom obrazovanju - od nastavnog dizajna i izvođenja nastave do ocjenjivanja i povratnih informacija. Program je besplatan i traje 17 sati, a službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Fakultet organizacije i informatike
Istraživač i predavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Međunarodno iskustvo u akademiji je sine qua non želite li se baviti ozbiljnom znanošću. Sveučilišta u Europskoj uniji žeđaju za kvalitetnim doktorskim kandidatima, a u mnogim područjima doktorandi su i plaćeni da rade na istraživanjima vezanima uz doktorat. Za one koji se, pak, odluče za doktorat unutar granica Hrvatske, preporučljivo je barem jedan semestar odraditi kao gostujući istraživač na stranim sveučilištima. Za uspjeh je najvažnija upornost jer je obično potrebno više vremena da biste vidjeli rezultate svojega rada.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Posjedujete li doktorat, a radite u industriji, prelazak u akademske krugove za vas može biti upravo ona vrsta promjene koju trebate ako smatrate da ste na trenutnom poslu dali maksimum. Obrazovnim ćete institucijama biti zanimljivi jer u tom slučaju možete najbolje pokazati kako se teorija povezuje s praksom. Vještine predavanja najbolje ćete izbrusiti praksom; počnite tako da stupite u kontakt s vašim akademskim kolegama i ponudite se održati gostujuće predavanje koje će biti korisno i vama i njima.
upotreba središnjih digitalnih informacijskih sustava (npr. e-dnevnik, e-indeks)
izrada digitalnih obrazovnih sadržaja (statičnih i interaktivnih)
upotreba LMS-a iz korisničke perspektive
administracija LMS-a
upotreba digitalnih komunikacijkih kanala i mreža u edukativne svrhe
primjena računalnih programa za obradu i prikaz infomacija
primjena znanja iz metodologije učenja i poučavanja
primjena procesa razvoja obrazovnih sadržaja
procjenjivanje i ocjenjivanje rada i razine usvojenosti znanja polaznika
projektno upravljanje
praćenje kretanja i trendova u znanstvenom području
razvoj obrazovnih planova i usklađivanje s nacionalnim obrazovnim politikama i direktivama
vođenje i objavljivanje znanstvenog istraživanja
znanje metodike znanstveno istraživačkog rada
primjena međukulturalnih pedagoških strategija
doprinos radu akademskih i drugih tijela u ustrojstvu obrazovne ustanove
držanje koraka s trendovima i promjenama iz područja njegove struke
utvrđivanje i udovoljavanje obrazovnim potrebama studenata
primjena pedagoških strategija radi pospješivanja kreativnih aktivnosti
prdržavanje etičkog kodeksa
poznavanje regulative te metoda i tehnika zaštite intelektualnog vlasništva
poznavanje EU i nacionalne obrazovne politike
provedba projekata s javnim, društveno korisnim utjecajima
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
sposobnost za rad pod pritiskom
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
davanje konstruktivne povratne informacije i motiviranje
primjena različitih stilova podučavanja
kreativnost
mentorstvo
emocionalna inteligencija/empatija
izgradnja međuljudskih odnosa
organizacijske vještine
kritičko razmišljanje i analitičnost
otvorenost za učenje