
Stručnjak za razvoj poslovanja
Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije
u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Fakultet organizacije i informatike
Istraživač i predavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Stručnjaci za razvoj poslovanja najviše će imati koristi od tzv. data-driven managementa, koji se trenutno podučava samo na diplomskoj ili MBA razini, i to isključivo u inozemstvu. Riječ je o kombinaciji poslovne administracije, ekonomije i kvantitativnih digitalnih vještina. Ljude s tim setom znanja i vještina headhunteri zovu i jednorozima - zato što su rijetki i obično su plaćeni pravo malo bogatstvo.
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Uslijed pandemije, mnogi vrhunski master programi ovog tipa počeli su provoditi programe online. Ako pak ne možete financijski pohađati kompletan studij, Coursera nudi i pakete od nekoliko tečajeva unutar određene koncentracije. Da biste išli ukorak s tehnologijom, pretplatite se na MIT Technology Review.
Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.
Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.
Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.
upotreba alata za predviđanje prodaje
primjena CRM sustava bilježenje i praćenje poslovnih podataka
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, dijeljenje prikaza i sl.)
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
upotreba računalnih alata za prezentiranje i vizualizaciju
izrada prodajnih strategija i planova
istraživanje kupaca i tržišta
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa
pronalaženje klijenata
upravljanje kupcima
predviđanje prodaje u vremenskim intervalima
sposobnost aktivne prodaje
poznavanje financijske terminologije
izrada prodajnih ponuda
poslovna oštroumnost
obavljanje postprodajnih aktivnosti
organizacija prodajnih događanja
primjena unakrsne prodaje
upravljanje vremenom
poznavanje EU i nacionalne obrazovne politike
poznavanje relevantnih pravnih propisa vezanih uz sektor obrazovanja
poznavanje poslovnih i radnih procesa obrazovne ustanove
suradnja sa stručnjacima za obrazovanje
poznavanje usluga i obrazovnih proizvoda ustanove za koju radi
praćenje i analiza nadolazećih trendova u obrazovanju
povezivanje obrazovnih potreba s poslovnim ciljevima potencijalnih klijenata
pregovaranje
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
savjetničke vještine
interpersonalne i verbalne vještine
emocionalne inteligencija, iskazivanje empatije i sposobnost aktivnog slušanja
kritičko razmišljanje i analitičnost
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
učinkovito rješavanje prigovora / primjedbi
timska suradnja / virtualna suradnja
dosljednost
strateško razmišljanje