Stručnjak za razvoj poslovanja
Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Strategija poslovanja
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području strategije poslovanja. Polaznici će pomoću edukacije razviti razumijevanje procesa kreiranja vrijednosti, alata za analizu vlastitog poslovanja i konkurencije te upoznati koncepte strukture poslovanja u korporacijama. Traje 18 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seProvedba strategije
Program Sveučilišta Harvard (1. mjesto prema Šangajskog listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u područje primjene okvira i alata za postavljanje ciljeva, praćenje strateških inicijativa i uspješnu provedbu strategije. Traje 45 sati, a cijena je 1750 USD.
Prijavi seRazvoj poslovanja: Ubrzajte poslovni rast
Program na platformi Udemy nudi mogućnost stjecanja uvida u područje strategije poslovnog razvoja te vodič za poslovni razvoj. Traje 1 sat, a cijena je 19.99 EUR.
Prijavi seRazvijanje inovativnih ideja za nove tvrtke
Program Sveučilišta Maryland (50. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u identificiranje i analiziranje poduzetničkih mogućnosti te proces razvoja inovativnih ideja i poslovnih modela. Traje 8 sati, a cijena je 39 USD.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Fakultet organizacije i informatike
Istraživač i predavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Stručnjaci za razvoj poslovanja najviše će imati koristi od tzv. data-driven managementa, koji se trenutno podučava samo na diplomskoj ili MBA razini, i to isključivo u inozemstvu. Riječ je o kombinaciji poslovne administracije, ekonomije i kvantitativnih digitalnih vještina. Ljude s tim setom znanja i vještina headhunteri zovu i jednorozima - zato što su rijetki i obično su plaćeni pravo malo bogatstvo.
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Uslijed pandemije, mnogi vrhunski master programi ovog tipa počeli su provoditi programe online. Ako pak ne možete financijski pohađati kompletan studij, Coursera nudi i pakete od nekoliko tečajeva unutar određene koncentracije. Da biste išli ukorak s tehnologijom, pretplatite se na MIT Technology Review.
upotreba alata za predviđanje prodaje
primjena CRM sustava bilježenje i praćenje poslovnih podataka
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, dijeljenje prikaza i sl.)
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
upotreba računalnih alata za prezentiranje i vizualizaciju
izrada prodajnih strategija i planova
istraživanje kupaca i tržišta
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa
pronalaženje klijenata
upravljanje kupcima
predviđanje prodaje u vremenskim intervalima
sposobnost aktivne prodaje
poznavanje financijske terminologije
izrada prodajnih ponuda
poslovna oštroumnost
obavljanje postprodajnih aktivnosti
organizacija prodajnih događanja
primjena unakrsne prodaje
upravljanje vremenom
poznavanje EU i nacionalne obrazovne politike
poznavanje relevantnih pravnih propisa vezanih uz sektor obrazovanja
poznavanje poslovnih i radnih procesa obrazovne ustanove
suradnja sa stručnjacima za obrazovanje
poznavanje usluga i obrazovnih proizvoda ustanove za koju radi
praćenje i analiza nadolazećih trendova u obrazovanju
povezivanje obrazovnih potreba s poslovnim ciljevima potencijalnih klijenata
pregovaranje
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
savjetničke vještine
interpersonalne i verbalne vještine
emocionalne inteligencija, iskazivanje empatije i sposobnost aktivnog slušanja
kritičko razmišljanje i analitičnost
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
učinkovito rješavanje prigovora / primjedbi
timska suradnja / virtualna suradnja
dosljednost
strateško razmišljanje