Stručnjak za oglašavanje i PR

Što stručnjak za oglašavanje i PR radi?

Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Pročitaj

Poslovne vještine

Pročitaj

Dodatne vještine

Pročitaj

Soft vještine

Pročitaj

Kako se educirati za poslove budućnosti?

Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje

Načela odnosa s javnošću

Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici edukacije naučit će definirati i opisati praksu odnosa s javnošću, odrediti ciljanu publiku, dobiti uvid u proces proizvodnje i širenja vijesti u masovnim medijima te steći razumijevanje u primjenu alata za odnose s javnošću. Traje 6 sati i besplatan je, službeni certifikat plaća se 49 USD.

Prijavi se

Uvod u odnose s javnošću i specijalizaciju u medijima

Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici se tijekom programa susreću sa znanjem potrebnim za uspješno upravljanje reputacijom brenda, komunikaciju s novinarima i ostalim suradnicima u medijima te izradu strateškog plana komunikacije. Program traje 16 sati, a cijena je 49 USD.

Prijavi se

Temelji odnosa s javnošću

Program dostupan na platformi LinkedIn nudi mogućnost uvida u relevantne tehnike i praktične primjene u području odnosa s javnošću. Sadržaj edukacije sastoji se od uvoda u revoluciju odnosa s javnošću, koja se dogodila pojavom društvenih mreža i od metodologije rada u praksi opisanoj u 8 koraka. Program traje 2 sata, a cijena je 20.65 EUR.

Prijavi se

Digitalni mediji i marketinške strategije

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će imati vještine za prepoznavanje rizika i upravljanje rizikom digitalnog marketinga, izradu konkretnog plana za digitalni marketing i analizu realizacije marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.

Prijavi se

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Hrvoje Džapo

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Voditelj Centra karijera

Neven Vrček

Fakultet organizacije i informatike

Istraživač i predavač

Vedrana Pribičević

Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Profesorica ekonomije

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Stručnjak odgovara

Vedrana Pribičević

Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Profesorica ekonomije

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Ako imate vremena, izaberite studij komunikologije, odnosa s javnošću ili marketinga, no pripazite da studij ima izraženu informatičku komponentu. Za vrijeme studija pokušajte što prije dobiti praktično iskustvo, tako da na kraju možete svojem budućem poslodavcu već pokazati portfolio. Ovdje je rano iskustvo ključno, pa se nemojte libiti ni raditi prekovremeno, posebice ako vam je dodijeljen mentor od kojeg ćete naučiti tajne zanata.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Želite li promijeniti karijeru, ovdje će vam biti dovoljan i certificiran tečaj jer malo je toga teorija, a većina je praksa. Najbolji način da ju steknete jest da počnete s malim stvarima poput volontiranja u community managementu na društvenim mrežama, gdje ćete budućem poslodavcu pokazati svoj talent i rezultate.

Iz medija