Stručnjak za oglašavanje i PR
Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Načela odnosa s javnošću
Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici edukacije naučit će definirati i opisati praksu odnosa s javnošću, odrediti ciljanu publiku, dobiti uvid u proces proizvodnje i širenja vijesti u masovnim medijima te steći razumijevanje u primjenu alata za odnose s javnošću. Traje 6 sati i besplatan je, službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seUvod u odnose s javnošću i specijalizaciju u medijima
Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici se tijekom programa susreću sa znanjem potrebnim za uspješno upravljanje reputacijom brenda, komunikaciju s novinarima i ostalim suradnicima u medijima te izradu strateškog plana komunikacije. Program traje 16 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seTemelji odnosa s javnošću
Program dostupan na platformi LinkedIn nudi mogućnost uvida u relevantne tehnike i praktične primjene u području odnosa s javnošću. Sadržaj edukacije sastoji se od uvoda u revoluciju odnosa s javnošću, koja se dogodila pojavom društvenih mreža i od metodologije rada u praksi opisanoj u 8 koraka. Program traje 2 sata, a cijena je 20.65 EUR.
Prijavi seDigitalni mediji i marketinške strategije
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će imati vještine za prepoznavanje rizika i upravljanje rizikom digitalnog marketinga, izradu konkretnog plana za digitalni marketing i analizu realizacije marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Fakultet organizacije i informatike
Istraživač i predavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Ako imate vremena, izaberite studij komunikologije, odnosa s javnošću ili marketinga, no pripazite da studij ima izraženu informatičku komponentu. Za vrijeme studija pokušajte što prije dobiti praktično iskustvo, tako da na kraju možete svojem budućem poslodavcu već pokazati portfolio. Ovdje je rano iskustvo ključno, pa se nemojte libiti ni raditi prekovremeno, posebice ako vam je dodijeljen mentor od kojeg ćete naučiti tajne zanata.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Želite li promijeniti karijeru, ovdje će vam biti dovoljan i certificiran tečaj jer malo je toga teorija, a većina je praksa. Najbolji način da ju steknete jest da počnete s malim stvarima poput volontiranja u community managementu na društvenim mrežama, gdje ćete budućem poslodavcu pokazati svoj talent i rezultate.
upotreba društvenih mreža za podizanje brenda i uspješnosti klijenta
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
administracija web stranica
poznavanje SEO/CRO tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
upotreba alata za vizualizaciju
digitalna oštroumnost
sposobnost snažnog pisanog izražavanja
izrađivati nacrte priopćenja za tisak
koordinirati oglasne kampanje
obavljanje poslovne analize
poznavanje i primjena diplomatskih načela
upravljanje medijma
izgradnja "slike u javnosti" ustanove
donošenje odluka
planiranje i koordinacija marketinških kampanja
projektno upravljanje
poznavanje pravnih propisa o autorskim pravima i intelektualnom vlasništvu
primjena pravnih propisa vezanih uz sektor obrazovanja
pridržavanje etičkog kodeksa
suradnja s odgojno-obrazovnim stručnjacima
poznavanje EU i nacionalne obrazovne politike
praćenje i analiza nadolazećih trendova u obrazovanju
izgradnja međuljudskih odnosa
savjetničke vještine
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kritičko razmišljanje i analitičnost
sposobnost za rad pod pritiskom
razmišljanje izvan okvira
kreativnost
jednoznačno iznošenje misli, stavova i podataka
uvjeravanje
facilitacijske vještine