
Stručnjak za oglašavanje i PR
Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije
u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Fakultet organizacije i informatike
Istraživač i predavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Ako imate vremena, izaberite studij komunikologije, odnosa s javnošću ili marketinga, no pripazite da studij ima izraženu informatičku komponentu. Za vrijeme studija pokušajte što prije dobiti praktično iskustvo, tako da na kraju možete svojem budućem poslodavcu već pokazati portfolio. Ovdje je rano iskustvo ključno, pa se nemojte libiti ni raditi prekovremeno, posebice ako vam je dodijeljen mentor od kojeg ćete naučiti tajne zanata.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Želite li promijeniti karijeru, ovdje će vam biti dovoljan i certificiran tečaj jer malo je toga teorija, a većina je praksa. Najbolji način da ju steknete jest da počnete s malim stvarima poput volontiranja u community managementu na društvenim mrežama, gdje ćete budućem poslodavcu pokazati svoj talent i rezultate.
Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.
Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.
Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.
upotreba društvenih mreža za podizanje brenda i uspješnosti klijenta
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
administracija web stranica
poznavanje SEO/CRO tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
upotreba alata za vizualizaciju
digitalna oštroumnost
sposobnost snažnog pisanog izražavanja
izrađivati nacrte priopćenja za tisak
koordinirati oglasne kampanje
obavljanje poslovne analize
poznavanje i primjena diplomatskih načela
upravljanje medijma
izgradnja "slike u javnosti" ustanove
donošenje odluka
planiranje i koordinacija marketinških kampanja
projektno upravljanje
poznavanje pravnih propisa o autorskim pravima i intelektualnom vlasništvu
primjena pravnih propisa vezanih uz sektor obrazovanja
pridržavanje etičkog kodeksa
suradnja s odgojno-obrazovnim stručnjacima
poznavanje EU i nacionalne obrazovne politike
praćenje i analiza nadolazećih trendova u obrazovanju
izgradnja međuljudskih odnosa
savjetničke vještine
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kritičko razmišljanje i analitičnost
sposobnost za rad pod pritiskom
razmišljanje izvan okvira
kreativnost
jednoznačno iznošenje misli, stavova i podataka
uvjeravanje
facilitacijske vještine