Stručnjak za razvoj poslovanja
Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Strategija poslovanja
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području strategije poslovanja. Polaznici će pomoću edukacije razviti razumijevanje procesa kreiranja vrijednosti, alata za analizu vlastitog poslovanja i konkurencije te upoznati koncepte strukture poslovanja u korporacijama. Traje 18 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seProvedba strategije
Program Sveučilišta Harvard (1. mjesto prema Šangajskog listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u područje primjene okvira i alata za postavljanje ciljeva, praćenje strateških inicijativa i uspješnu provedbu strategije. Traje 45 sati, a cijena je 1750 USD.
Prijavi seRazvoj poslovanja: Ubrzajte poslovni rast
Program na platformi Udemy nudi mogućnost stjecanja uvida u područje strategije poslovnog razvoja te vodič za poslovni razvoj. Traje 1 sat, a cijena je 19.99 EUR.
Prijavi seRazvijanje inovativnih ideja za nove tvrtke
Program Sveučilišta Maryland (50. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u identificiranje i analiziranje poduzetničkih mogućnosti te proces razvoja inovativnih ideja i poslovnih modela. Traje 8 sati, a cijena je 39 USD.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u naprednoj proizvodnji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Gideon Brothers
Osnivač i CEO
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Gideon Brothers
Suosnivač i CEO
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Riječ je o zanimanju koje može imati jako širok raspon odgovornosti, no svakako je najbliže prodaji te je dobro steći snažno iskustvo upravo u tom području.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Strateški pristup od izuzetne je važnosti u razvoju poslovanja, pa je bitno izgraditi što šire znanje vezano uz poslovnu strategiju, upravljanje rizicima, ali i analizu tržišta i ključnih pokazatelja. Ono što je također vrlo bitno jest spremnost na učenje kako biste mogli dubinski razumjeti izazove s kojima se suočavaju kupci. Naime, upravo je rješavanje problema kupaca najbolji put za uspostavljanje dugoročnih odnosa.
upotreba alata za predviđanje prodaje
primjena CRM sustava bilježenje i praćenje poslovnih podataka
praćenje optimizacije parametara proizvodnih postupaka
upotreba računalnih alata za prikaz informacija
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
upotreba računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, dijeljenje prikaza i sl.)
izrada prodajnih strategija i planova
istraživanje kupaca i tržišta
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa i mreže kontakata
obavljanje aktivne/direktne prodaje
upravljanje kupcima
predviđanje prodaje u vremenskim intervalima
pronalaženje klijenata
poslovna oštroumnost
razumijevanje i primjena financijske terminologije (upravljanje prihodima)
izrada prodajnih ponuda
obavljanje postprodajne aktivnosti
prakticiranje upsell prodaje
prakticiranje unakrsne prodaje (cross-selling)
organizacija prodajnih događaja
upravljanje vremenom i prioritetima
projektno upravljanje
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
fleksibilnost
napredno poznavanje engleskog jezika
znanje o proizvodima i tvrtki
poznavanje tržišta, industrije, konkurencije
izgradnja partnerskih odnosa s velikim i srednjim kupcima u industriji
planiranje procesa prodaje u proizvodnji
poznavanje postupaka proizvodnje, uključujući dokumentaciju i zakone
poznavanje kriterija kvalitete proizvodnje
poznavanje proizvodne razine i rasporeda proizvodnje
praćenje optimizacije parametara proizvodnih postupaka
spremnost na prihvaćanje rizika
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
znanja o psihologiji prodaje
sposobnost inoviranja i prepoznavanja prilika na tržištu
pristup "out of the box"
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
intrinzično motiviranje
učinkovito rješavanje prigovora/primjedbi
donošenje odluka
upornost i dosljednost
timska suradnja / virtualna suradnja
pregovaračke vještine
savjetnički pristup