Stručnjak za razvoj poslovanja

Što stručnjak za razvoj poslovanja radi?

Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Pročitaj

Poslovne vještine

Pročitaj

Dodatne vještine

Pročitaj

Soft vještine

Pročitaj

Kako se educirati za poslove budućnosti?

Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje

Strategija poslovanja

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području strategije poslovanja. Polaznici će pomoću edukacije razviti razumijevanje procesa kreiranja vrijednosti, alata za analizu vlastitog poslovanja i konkurencije te upoznati koncepte strukture poslovanja u korporacijama. Traje 18 sati, a cijena je 49 USD.

Prijavi se

Provedba strategije

Program Sveučilišta Harvard (1. mjesto prema Šangajskog listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u područje primjene okvira i alata za postavljanje ciljeva, praćenje strateških inicijativa i uspješnu provedbu strategije. Traje 45 sati, a cijena je 1750 USD.

Prijavi se

Razvoj poslovanja: Ubrzajte poslovni rast

Program na platformi Udemy nudi mogućnost stjecanja uvida u područje strategije poslovnog razvoja te vodič za poslovni razvoj. Traje 1 sat, a cijena je 19.99 EUR.

Prijavi se

Razvijanje inovativnih ideja za nove tvrtke

Program Sveučilišta Maryland (50. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u identificiranje i analiziranje poduzetničkih mogućnosti te proces razvoja inovativnih ideja i poslovnih modela. Traje 8 sati, a cijena je 39 USD.

Prijavi se

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u naprednoj proizvodnji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Matija Kopić

Gideon Brothers

Osnivač i CEO

Hrvoje Džapo

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Voditelj Centra karijera

Vedrana Pribičević

Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Profesorica ekonomije

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Stručnjak odgovara

Matija Kopić

Gideon Brothers

Suosnivač i CEO

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Riječ je o zanimanju koje može imati jako širok raspon odgovornosti, no svakako je najbliže prodaji te je dobro steći snažno iskustvo upravo u tom području.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Strateški pristup od izuzetne je važnosti u razvoju poslovanja, pa je bitno izgraditi što šire znanje vezano uz poslovnu strategiju, upravljanje rizicima, ali i analizu tržišta i ključnih pokazatelja. Ono što je također vrlo bitno jest spremnost na učenje kako biste mogli dubinski razumjeti izazove s kojima se suočavaju kupci. Naime, upravo je rješavanje problema kupaca najbolji put za uspostavljanje dugoročnih odnosa.

Iz medija