Prodajni zastupnik, veleprodaja i manufaktura
Prodaje robu za veletrgovce ili proizvođače drugim tvrtkama i organizacijama. Kontaktira kupce, objašnjava značajke proizvoda koji prodaje, pregovara o cijenama i odgovara na sva pitanja koja njihovi kupci mogu imati o proizvodima.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Prodajni trening za specijalizaciju timova s visokim učinkom
Program tvrtke Hubspot nudi edukaciju u području prodaje. Sadržaj edukacije prati karijerni put profesionalnog prodavača od učenja osnova do svladavanja umijeća prodaje i upravljanja prodajnim procesima. Program traje 48 sati, a cijena je 49 USD mjesečno.
Prijavi seUspješno pregovaranje: osnovne strategije i vještine
Sveučilište Michigan (28. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području umijeća pregovaranja. Završetkom edukacije polaznici će imati uvid u vještine planiranja strategije pregovaranja, primjene ključnih taktika pri pregovaranju i uspješnog zatvaranja pregovora. Program je besplatan i traje 17 sati, a službeni ceritifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u naprednoj proizvodnji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Gideon Brothers
Osnivač i CEO
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
primjena CRM sustava bilježenje i praćenje poslovnih podataka
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, poruke...)
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
praćenje literature i usavršavanje
upotreba alata statističkih podataka
računalno razmišljanje
korištenje alata za digitalni dizajn
poslovna oštroumnost
usmjerenost na ciljeve
projektno upravljanje
sposobnost prepoznavanja potreba klijenata
učinkovito rješavanje problema
fleksibilnost
obavljanje admistrativnih poslova (pisanje izvještaja, zakazivanje sastanaka...)
izrada prodajnih ponuda
strpljiv i uporan pristup
upravljanje vremenom i prioritetima
istraživanje tehnoloških trendova
afinitet prema putovanju
optimizacija i unapređivanje procesa
poznavanje tehničkih specifikacija proizvoda ili usluge
poznavanje proizvoda konkurencije/tržišta radi usporedbe
planiranje procesa prodaje u proizvodnji
rad na izgradnji partnerskih odnosa s velikim i srednjim kupcima u industriji
poznavanje kriterija kvalitete proizvodnje
poznavanje i slijeđenje postupaka proizvodnje, uključujući dokumentaciju i zakone
poznavanje proizvodnih razina i rasporeda proizvodnje
spremnost na prihvaćanje rizika
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
znanja o psihologiji prodaje
sposobnost inoviranja i prepoznavanja prilika na tržištu
out of the box pristup
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
intrinzično motiviranje
učinkovito rješavanje prigovora/primjedbi
donošenje odluka
upornost i dosljednost
timsko surađivanje / virtualna suradnja
pregovaračke vještine
savjetnički pristup