Maloprodaja proizvoda i usluga

U doba pandemije online prodaja preskočila je višegodišnje procjene rasta i to je trend koji će nezaustavljivo rasti. Prema procjenama konzultantske kuće PwC, online prodaja povećat će se sa 13,9% u maloprodaji 2019. na 22,4% do 2023. Bez obzira na to kakve proizvode i usluge nudite kupcima, prodaja budućnosti bit će s fokusom na iskustvu korisnika na svim kanalima na kojima kupuje.

'Pandemija je nezaustavljivo ubrzala trend prelaska velikog broja potrošača na digitalne kanale, pa je velik izazov svim igračima u industriji kako dodatno iskoristiti sve mogućnosti koje im pruža tehnologija. S jedne strane, riječ je o prilikama i izazovima osiguravanja optimizacije troškova, povećanja prodaje i unapređenja iskustva korisnika, koje bi opet trebalo dovesti do povećanja prodaje. S druge je strane personalizirano i kvalitetno korisničko iskustvo, koje treba osigurati potrošačima bez obzira na kojem kanalu kupuju. Oni danas očekuju da im se ponudi baš ona usluga i proizvod koje žele, a da ih pritom što manje 'gnjavite' prilikom istraživanja i kupovine.',

Berislav Lastrić

A1

ICT program manager

10 zanimanja budućnosti

Zanimanja u padu

Službenik za unos podataka

Administrativni i izvršni tajnik

Službenik za računovodstvo, knjigovodstvo i obračun plaća

Računovođa i revizor

Mehaničar i popravljač strojeva

Prodajni zastupnik, veleprodaja i manufaktura

Službenik za inventuru i vođenje zaliha

Terenski prodavač

Radnik u korisničkim i informacijskim službama

EKSKLUZIVNI SPECIJAL: POGLED U SVIJET LJUDI KOJI VEĆ DANAS RADE NA POSLOVIMA BUDUĆNOSTI

Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice, rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!

Petra Hajduković Petra Hajduković

Ona analizira velike baze podataka: "Ovo su vještine koje vam trebaju za ovaj posao budućnosti"

“Uz pomoć strojnog učenja trudimo se izvući maksimum iz podataka koje analiziramo. Naš je cilj pomoći korisnicima da iz podataka izvuku najveću moguću vrijednost spajajući poslovnu stranu i znanost podataka”

Petra Hajduković

mStart

Direktorica za analitiku i CRM

Industrija: Maloprodaja proizvoda i usluga

Pročitaj reportažu