Maloprodaja
U doba pandemije online prodaja preskočila je višegodišnje procjene rasta i to je trend koji će nezaustavljivo rasti. Prema procjenama konzultantske kuće PwC, online prodaja povećat će se sa 13,9% u maloprodaji 2019. na 22,4% do 2023. Bez obzira na to kakve proizvode i usluge nudite kupcima, prodaja budućnosti bit će s fokusom na iskustvu korisnika na svim kanalima na kojima kupuje.
'Pandemija je nezaustavljivo ubrzala trend prelaska velikog broja potrošača na digitalne kanale, pa je velik izazov svim igračima u industriji kako dodatno iskoristiti sve mogućnosti koje im pruža tehnologija. S jedne strane, riječ je o prilikama i izazovima osiguravanja optimizacije troškova, povećanja prodaje i unapređenja iskustva korisnika, koje bi opet trebalo dovesti do povećanja prodaje. S druge je strane personalizirano i kvalitetno korisničko iskustvo, koje treba osigurati potrošačima bez obzira na kojem kanalu kupuju. Oni danas očekuju da im se ponudi baš ona usluga i proizvod koje žele, a da ih pritom što manje 'gnjavite' prilikom istraživanja i kupovine.',
A1
ICT program manager
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači
transformacije u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
“Uz pomoć strojnog učenja trudimo se izvući maksimum iz podataka koje analiziramo. Naš je cilj pomoći korisnicima da iz podataka izvuku najveću moguću vrijednost spajajući poslovnu stranu i znanost podataka”
Direktorica za analitiku i CRM
Industrija: Maloprodaja proizvoda i usluga
Pročitaj reportažu