Javni sektor
Zaposlenik budućnosti u javnom sektoru bit će fokusiran na tehnologiju, podatke i analitiku s izraženim kolaborativnim i fleksibilnim pristupom za ad hoc projekte, mobilan i spreman za rad s bilo kojeg mjesta. Uz jak aspekt društvene odgovornosti, stalno će tražiti prilike za ostvarivanje javnog interesa. Tako budućnost javnog sektora i zaposlenika 2035. analizira i vidi konzultantska kuća Deloitte.
'Razvoj javnog sektora u budućnosti temeljit će se na primjeni automatizacije radnih procesa i njihovoj orkestraciji, a platforma za to bit će umjetna inteligencija. Automatizacija će izmjestiti cijeli niz nepotrebnih radnih postupaka i sudjelovanja u njima, a orkestracija će ih povezati i urediti pitanje protoka podataka i radnih procesa. Ako se pritom primijeni i umjetna inteligencija, koja sada to već odrađuje na nekim osnovnim razinama, onda možemo očekivati bolju uslugu za krajnje korisnike - građane i organizacije. Napredak u tehnologijama i platformama omogućava nam da se prihvatimo uređenja i složenih procesa, ali nam za to treba i više od tehnologije; promjene su potrebne na razini organizacije i uređenja samog javnog sektora, u smislu smanjenja složenosti i potrebe za primjenom digitalne transformacije, smanjujući nepotrebnu administraciju i arhaične potvrde, dopise, priznanice, pečate i tome slično.',
Microsoft
Direktor za tehnologiju zadužen za srednju i istočnu Europu
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači
transformacije u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
“Morate vladati tehnologijama da biste se njima bavili, ali vam to neće jamčiti da ste bolji od prosjeka. Boljim vas čine karakteristike kojima možete utjecati na ljude – da učinkovitije rade svoj posao i da ostvarite zajednički uspjeh.”
Direktor službe za unapređenje poslovanja Hrvatske pošte i direktor tvrtke kćeri Locodels
Industrija: Javni sektor
Pročitaj reportažu