Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Marketing u digitalnom svijetu
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga i učinka suvremenih alata u području marketinga. Edukacija istražuje kako globalne inovacije poput interneta, 3D printanja i pametnih mobitela neprestano mijenjaju odnos pružatelja usluga i korisnika. Program traje 28 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seRazvoj marketinške strategije za rast
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u elemente razvoja marketinške strategije za rast. Završetkom edukacije polaznici će steći kompetenciju definiranja i razumijevanja svih elemenata marketinške strategije rasta, uspoređivanja modela s različitim cijenama i razvoja kritičkog odnosa prema realiziranom planu. Program traje 13 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seDigitalni mediji i marketinške strategije
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će steći vještine potrebne za identificiranje i upravljanje rizikom u digitalnom marketingu, izradu konkretnog plana za digitalni marketing te analizu i procjenu uspjeha marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seDigitalni marketing - certifikat
Program tvrtke Hubspot (od 2006. godine jedna od najpopularnijih platformi za inbound marketing koja omogućava tvrtkama da privlače nove kupce kvalitetnim sadržajem, automatiziraju marketinške i prodajne aktivnosti te učinkovitije prate uspješnost kampanja) pruža edukaciju u područjima optimizacije web stranice za tražilice i kreiranja strategije privlačenja posjetitelja web stranice.Traje 6 sati i besplatan je.
Prijavi seOsnove digitalnog marketinga
Program tvrtke Google nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga tijekom 26 modula sa stvarnim primjerima i praktičnim vježbama. Program su akreditirale organizacija Interactive Advertising Bureau Europe i otvoreno sveučilište Open University. Traje 40 sati i besplatan je.
Prijavi seOsnove digitalnog marketinga
Program na platformi LinkedIn nudi edukaciju u području primjene marketinških alata i tehnika za povećanje broja pratitelja. Početkom programa polaznici identificiraju ciljano tržište te uspostavljaju ciljeve i KPI-jeve, pozicioniraju brand te optimiziraju web stranicu. Na završetku programa polaznici razvijaju e-mail marketing plan i izrađuju marketinški izvještaj. Program traje 2,5 sata, a cijena je 30.99 EUR.
Prijavi seALGEBRA: Cjelovita priprema za vještine i karijere budućnosti
Specijalist za internetsko oglašavanje
Cilj programa je obrazovati turističke djelatnike kako pristupiti komunikaciji na digitalnim komunikacijski kanalima s ciljem optimalnog korištenja resursa i maksimalizacije profitabilnosti. Osigurava se detaljan uvid u trendove, metode i tehnike koji se koriste u komunikaciji na društvenim mrežama u turizmu. Trajanje je 3-6 mjeseci ovisno o dinamici nastave. D65
Prijavi seKomunikacija na društvenim mrežama u turizmu
Cilj programa je obrazovati turističke djelatnike kako pristupiti komunikaciji na digitalnim komunikacijskim kanalima s ciljem optimalnog korištenja resursa i maksimalizacije profitabilnosti. Osigurava se detaljan uvid u trendove, metode i tehnike kojima se koristi u komunikaciji na društvenim mrežama u turizmu. Trajanje je 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u informacijskim i komunikacijskim tehnologijama i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
A1 Hrvatska
Glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije
A1 Hrvatska
Direktor razvoja IT i telekomunikacijskih usluga
Algebra
Osnivač i član Uprave
Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju CroAi
Potpredsjednica
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Visoko učilište Algebra
Član Uprave
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.
primjena CRO tehnika
primjena PPC tehnika
primjena SEO tehnika
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba alata za vizualizaciju
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
korištenje poslovnih metrika i metrika za opis korisničkog ponašanja
digitalna oštroumnost
korištenje programskih jezika specijaliziranih za znanost o podacima (primjerice python, R)
poznavanje platformi za pružanje cloud usluga (AWS, Azure)
računalno razmišljanje
korištenje programskih okolina za rad s velikim skupovima podataka
administracija web stranica
razvoj marketinških strategija
razvoj marketinških kampanja
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
poslovna oštroumnost
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
primjena marketinških postulata
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
timsko surađivanje/virtualna suradnja
projektno upravljanje
upravljanje vremenom i prioritetima
sposobnost perceptivnosti
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
točnost i detaljan pristup u radu
umrežavanje s dionicima iz industrije koji su relevantni izvori informacija i inovacija
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje informacijska sigurnost
poznavanje cloud-native tehnologije
poznavanje razvoj softvera od nule (proces)
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kritičko razmišljanje i analitičnost
emocionalna inteligencija/empatija
donošenje odluka
timska suradnja / virtualna suradnja
kreativnost
tsposobnost rada pod pritiskom
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
upornost i konzistentnost
otvorenost za stalno učenje