Specijalist za digitalni marketing i strategiju

Što specijalist za digitalni marketing i strategiju radi?

Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Specifična znanja i sposobnosti razumijevanja i korištenja programa, alata i sustava uglavnom iz tehnoloških, računalnih i mehaničkih područja.

Pročitaj

Poslovne vještine

Specifična znanja i sposobnosti razumijevanja i primjene metodologija, standarda i procesa u organizaciji i upravljanju poslovnim zadacima.

Pročitaj

Dodatne vještine

Specifična znanja o procesima, protokolima, direktivama ili proizvodima koja su povezana s određenom industrijom i potrebna su za uspješno poslovanje u tom sektoru.

Pročitaj

Soft vještine

Osobne karakteristike i ponašanja koja omogućavaju učinkovitu i skladnu interakciju te rad u specifičnom poslovnom okruženju.

Pročitaj

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u informacijskim i komunikacijskim tehnologijama i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Ivan Skender

A1 Hrvatska

Glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije

Boris Gotovac

A1 Hrvatska

Direktor razvoja IT i telekomunikacijskih usluga

Hrvoje Balen

Algebra

Osnivač i član Uprave

Hajdi Ćenan

Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju CroAi

Potpredsjednica

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Hrvoje Balen

Visoko učilište Algebra

Član Uprave

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.

Usmjeri se prema poslovima budućnosti

Evo kako je nastala mapa vještina budućnosti s kojima ste spremni za 100 top zanimanja

Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.

Evo gdje se i kako obrazovati da biste radili zanimanja budućnosti

Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.

Mapa top vještina najvažniji je vodič ako se obrazujete i ako već radite

Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.

Doznajte s kojim ste vještinama spremni za 100 top zanimanja

Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.

Saznaj više

Evo gdje se i kako obrazovati da biste radili zanimanja budućnosti

Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.

Saznaj više

Mapa top vještina najvažniji je vodič ako se obrazujete i ako već radite

Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.

Saznaj više

Iz medija