Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Marketing u digitalnom svijetu
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga i učinka suvremenih alata u području marketinga. Edukacija istražuje kako globalne inovacije poput interneta, 3D printanja i pametnih mobitela neprestano mijenjaju odnos pružatelja usluga i korisnika. Program traje 28 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seRazvoj marketinške strategije za rast
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u elemente razvoja marketinške strategije za rast. Završetkom edukacije polaznici će steći kompetenciju definiranja i razumijevanja svih elemenata marketinške strategije rasta, uspoređivanja modela s različitim cijenama i razvoja kritičkog odnosa prema realiziranom planu. Program traje 13 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seDigitalni mediji i marketinške strategije
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će steći vještine potrebne za identificiranje i upravljanje rizikom u digitalnom marketingu, izradu konkretnog plana za digitalni marketing te analizu i procjenu uspjeha marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.
Prijavi seDigitalni marketing - certifikat
Program tvrtke Hubspot (od 2006. godine jedne od najpopularnijih platformi za inbound marketing koja omogućava tvrtkama da privlače nove kupce kvalitetnim sadržajem, automatiziraju marketinške i prodajne aktivnosti te učinkovitije prate uspješnost kampanja) pruža edukaciju u područjima optimizacije web stranice za tražilice i kreiranja strategije privlačenja posjetitelja web stranice. Program je besplatan i traje 6 sati.
Prijavi seOsnove digitalnog marketinga
Program tvrtke Google nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga tijekom 26 modula sa stvarnim primjerima i praktičnim vježbama. Program su akreditirale udruga Interactive Advertising Bureau Europe i sveučilište Open University. Besplatan je i traje 40 sati.
Prijavi seOsnove digitalnog marketinga
Program na platformi LinkedIn nudi edukaciju u području primjene marketinških alata i tehnika radi povećanja broja pratitelja. Početkom programa polaznici određuju ciljano tržište, ciljeve i KPI-jeve, pozicioniraju brend te optimiziraju web stranicu, dok krajem programa razvijaju e-mail marketinški plan i izrađuju marketinški izvještaj. Program traje 2 sata, a cijena je 30.99 EUR.
Prijavi seALGEBRA: Cjelovita priprema za vještine i karijere budućnosti
Specijalist za internetsko oglašavanje
Unutar 120 sati programa radit ćete na stvarnim projektima i naučiti sve što je bitno za uspješno pripremanje, vođenje i analiziranje online promotivnih kampanja, i to po najnovijim trendovima i zahtjevima tržišta. Na osobnom web projektu postavljat ćete, pratiti i analizirati online promotivne nastupe i upravljati budžetom za online oglašavanje. Trajanje je 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.
Prijavi seKomunikacija na društvenim mrežama u turizmu
Cilj je programa obrazovati turističke djelatnike u tome kako pristupiti komunikaciji na digitalnim komunikacijskim kanalima radi optimalnog korištenja resursima i maksimalizacije profitabilnosti. Osigurava se detaljan uvid u trendove, metode i tehnike koje se primjenjuju u komunikaciji na društvenim mrežama u turizmu. Trajanje je 3 - 6 mjeseci, ovisno o dinamici nastave.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u financijskoj industriji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Electrocoin
Osnivač i CEO
Visoko učilište Algebra
Član uprave
Erste banka
Direktor digitalnog poslovanja
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Visoko učilište Algebra
Član Uprave
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.
digitalna oštroumnost
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
primjena SEO tehnika
primjena CRO tehnika
primjena PPC tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
upotreba alata za vizualizaciju
računalno razmišljanje
administracija web stranica
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
razvoj marketinških kampanja
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
razvoj marketinških strategija
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
poslovna oštroumnost
upravljanje vremenom i prioritetima
projektno upravljanje
primjena marketinških postulata
sposobnost perceptivnosti
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
poznavanje financijskih potreba pojedinca i načina kupnje financijskih usluga
poznavanje postupaka akvizicije i zadržavanja klijenata
poznavanje i primjena pravila marketinške komunikacije u kontekstu financija i financijskog savjetovanja
poslovna segmentacija korisnika u sektoru financija
poznavanje radnih postupaka i procedura u sektoru financija
poznavanje financijske politike tvrtke
timska suradnja / virtualna suradnja
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
emocionalna inteligencija/empatija
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
kreativnost
sposobnost za rad pod pritiskom
otvorenost za stalno učenje
donošenje odluka
kritičko razmišljanje i analitičnost