
Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Ovo su priče o ljudima koji svojim znanjem pomiču granice,
rade s najnovijim tehnologijama na inovativnim proizvodima i uslugama te su pokretači transformacije
u svojim industrijama.
Evo kako svatko od nas može steći vještine za poslove budućnosti!
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u financijskoj industriji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Electrocoin
Osnivač i CEO
Visoko učilište Algebra
Član uprave
Erste banka
Direktor digitalnog poslovanja
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Visoko učilište Algebra
Član Uprave
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.
Analiza "The Future of Jobs Report" Svjetskog ekonomskog foruma pokazuje da, za razliku od 65 posto poslodavaca koji su još 2018. od svojih zaposlenika očekivali da steknu nove vještine na poslu koji rade, danas to očekuje njih 94 posto. Uslijed promjena vezanih uz nove načine rada zbog pandemije, lockdowna i prelaska na rad na daljinu te istovremeno utjecaja digitalne revolucije i tehnoloških promjena, na tržištu rada promjene su brže nego ikada prije.
Već je dobro poznata procjena da će 65 posto djece koja su trenutno u osnovnoj školi imati zanimanja koja danas još ne postoje. Iako se mnogima na globalnom tržištu rada u pandemiji povećala nesigurnost, cjeloživotno obrazovanje, stjecanje novih vještina, kompetencija i znanja jedina su garancija za put do dobrih poslova na kojima možete ispuniti svoje profesionalne želje i ciljeve te doprinijeti inovacijama i rastu tvrtki i gospodarstva.
Kada zamišljate idealnu karijeru, svoje zanimanje iz snova i sretnu budućnost, kako ona izgleda? Bez obzira na to birate li tek svoje obrazovanje ili ste već profesionalac u industriji, sigurno je da ćete nastaviti učiti tijekom cijelog svojeg radnog vijeka. S obzirom na nove tehnologije i brzinu promjena, svi moraju učiti i stjecati nove vještine da bi radili baš zanimanja koja žele. Evo kako će vam u tome pomoći prva interaktivna mapa poslova i vještina budućnosti.
digitalna oštroumnost
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
primjena SEO tehnika
primjena CRO tehnika
primjena PPC tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
upotreba alata za vizualizaciju
računalno razmišljanje
administracija web stranica
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
razvoj marketinških kampanja
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
razvoj marketinških strategija
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
poslovna oštroumnost
upravljanje vremenom i prioritetima
projektno upravljanje
primjena marketinških postulata
sposobnost perceptivnosti
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
poznavanje financijskih potreba pojedinca i načina kupnje financijskih usluga
poznavanje postupaka akvizicije i zadržavanja klijenata
poznavanje i primjena pravila marketinške komunikacije u kontekstu financija i financijskog savjetovanja
poslovna segmentacija korisnika u sektoru financija
poznavanje radnih postupaka i procedura u sektoru financija
poznavanje financijske politike tvrtke
timska suradnja / virtualna suradnja
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
emocionalna inteligencija/empatija
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
kreativnost
sposobnost za rad pod pritiskom
otvorenost za stalno učenje
donošenje odluka
kritičko razmišljanje i analitičnost