Stručnjak za razvoj poslovanja
Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
Strategija poslovanja
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području strategije poslovanja. Polaznici će pomoću edukacije razviti razumijevanje procesa kreiranja vrijednosti, alata za analizu vlastitog poslovanja i konkurencije te upoznati koncepte strukture poslovanja u korporacijama. Traje 18 sati, a cijena je 49 USD.
Prijavi seProvedba strategije
Program Sveučilišta Harvard (1. mjesto prema Šangajskog listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u područje primjene okvira i alata za postavljanje ciljeva, praćenje strateških inicijativa i uspješnu provedbu strategije. Traje 45 sati, a cijena je 1750 USD.
Prijavi seRazvoj poslovanja: Ubrzajte poslovni rast
Program na platformi Udemy nudi mogućnost stjecanja uvida u područje strategije poslovnog razvoja te vodič za poslovni razvoj. Traje 1 sat, a cijena je 19.99 EUR.
Prijavi seRazvijanje inovativnih ideja za nove tvrtke
Program Sveučilišta Maryland (50. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u identificiranje i analizu poduzetničkih mogućnosti te proces razvoja inovativnih ideja i poslovnih modela. Traje 8 sati, a cijena je 39 USD.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u autoindustriji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Porsche Digital Croatia
Engineering manager
Rimac Automobili
HR business partner
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
SELECTIO
Voditeljica projekata za regrutiranje i selekciju
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Stručnjaci za razvoj poslovanja najviše će imati koristi od tzv. data-driven managementa, koji se trenutno podučava samo na diplomskoj ili MBA razini, i to isključivo u inozemstvu. Riječ je o kombinaciji poslovne administracije, ekonomije i kvantitativnih digitalnih vještina. Ljude s tim setom znanja i vještina headhunteri zovu i jednorozima - zato što su rijetki i obično su plaćeni pravo malo bogatstvo.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Uslijed pandemije, mnogi vrhunski master programi ovog tipa počeli su provoditi programe online. Ako pak ne možete financijski pohađati kompletan studij, Coursera nudi i pakete od nekoliko tečajeva unutar određene koncentracije. Da biste išli ukorak s tehnologijom, pretplatite se na MIT Technology Review.
upotreba alata za predviđanje prodaje
upotreba računalnih alata za prikaz informacija
primjena CRM sustava za bilježenje i praćenje poslovnih podataka
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, dijeljenje prikaza i sl.)
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
upotreba računalnih alata za prezentiranje i vizualizaciju
izrada prodajnih strategija i planova
istraživanje kupaca i tržišta
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa
pronalaženje klijenata
upravljanje kupcima
predviđanje prodaje u vremenskim intervalima
provedba aktivne prodaje
vladanje financijskom terminologijom
izrada prodajnih ponuda
poslovna oštroumnost
provedba postprodajnih aktivnosti
organizacija prodajnih događaja
primjena unakrsne prodaje
upravljanje vremenom i prioritetima
izgradnja pratnerskih odnosa s velikim i srednjim kupcima na tržištu
praćenje kretanja na tržištu autoindustrije
poznavanje postupka proizvodnje vozila
poznavanje mehanike motornih vozila
poznavanje terminologije autoindustrije
poznavanje pravne regulative u autoindustriji
analiza financijskih kretanja tržišta
vještina pregovaranja
sposobnost prezentiranja i izlaganja (storytelling)
savjetničke vještine
interpersonalne i verbalne vještine
emocionalna inteligencija, empatija i aktivno slušanje
kritičko razmišljanje i analitičnost
fleksibilnost / prilagođavanje neočekivanim promjenama
učinkovito rješavanje prigovora/primjedbi
timska suradnja / virtualna suradnja
dosljednost
strateško razmišljanje