Specijalist za digitalni marketing i strategiju

Što specijalist za digitalni marketing i strategiju radi?

Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Pročitaj

Poslovne vještine

Pročitaj

Dodatne vještine

Pročitaj

Soft vještine

Pročitaj

Kako se educirati za poslove budućnosti?

Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje

Marketing u digitalnom svijetu

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga i učinka suvremenih alata u području marketinga. Edukacija istražuje kako globalne inovacije poput interneta, 3D printanja i pametnih mobitela neprestano mijenjaju odnos pružatelja usluga i korisnika. Program traje 28 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.

Prijavi se

Razvoj marketinške strategije za rast

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u elemente razvoja marketinške strategije za rast. Završetkom edukacije polaznici će steći kompetenciju definiranja i razumijevanja svih elemenata marketinške strategije rasta, uspoređivanja modela s različitim cijenama i razvoja kritičkog odnosa prema realiziranom planu. Program traje 13 sati, a cijena je 49 USD.

Prijavi se

Digitalni mediji i marketinške strategije

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će steći vještine potrebne za identificiranje i upravljanje rizikom u digitalnom marketingu, izradu konkretnog plana za digitalni marketing te analizu i procjenu uspjeha marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.

Prijavi se

Digitalni marketing - certifikat

Program tvrtke Hubspot (od 2006. godine jedne od najpopularnijih platformi za inbound marketing koja omogućava tvrtkama da privlače nove kupce kvalitetnim sadržajem, automatiziraju marketinške i prodajne aktivnosti te učinkovitije prate uspješnost kampanja) pruža edukaciju u područjima optimizacije web stranice za tražilice i kreiranja strategije privlačenja posjetitelja web stranice. Program je besplatan i traje 6 sati.

Prijavi se

Osnove digitalnog marketinga

Program tvrtke Google nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga tijekom 26 modula sa stvarnim primjerima i praktičnim vježbama. Program su akreditirale udruga Interactive Advertising Bureau Europe i sveučilište Open University. Besplatan je i traje 40 sati.

Prijavi se

Osnove digitalnog marketinga

Program na platformi LinkedIn nudi edukaciju u području primjene marketinških alata i tehnika radi povećanja broja pratitelja. Početkom programa polaznici određuju ciljano tržište, ciljeve i KPI-jeve, pozicioniraju brend te optimiziraju web stranicu, dok krajem programa razvijaju e-mail marketinški plan i izrađuju marketinški izvještaj. Program traje 2 sata, a cijena je 30.99 EUR.

Prijavi se

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u zdravstvu i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Kristian Vlahoviček

Prirodoslovno-matematički fakultet

Profesor računalne biologije

Marija Čepo

SELECTIO

Voditeljica projekata regrutiranja i selekcije

Hajdi Ćenan

Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju CroAi

Potpredsjednica

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Trebali bi investirati u edukaciju u području postojećih i nadolazećih poslovnih modela, metrika za opis poslovnih rezultata i ponašanja korisnika.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Ovakve se vještine nude na posebnim tečajevima. Dobro je proučiti i Googleov sustav za web stranice jer je sveobuhvatan kada se govori o analizi performansi određene stranice.

Iz medija