Stručnjak za razvoj poslovanja

Što stručnjak za razvoj poslovanja radi?

Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Pročitaj

Poslovne vještine

Pročitaj

Dodatne vještine

Pročitaj

Soft vještine

Pročitaj

Kako se educirati za poslove budućnosti?

Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje

Strategija poslovanja

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području strategije poslovanja. Polaznici će pomoću edukacije razviti razumijevanje procesa kreiranja vrijednosti, alata za analizu vlastitog poslovanja i konkurencije te upoznati koncepte strukture poslovanja u korporacijama. Traje 18 sati, a cijena je 49 USD.

Prijavi se

Provedba strategije

Program Sveučilišta Harvard (1. mjesto prema Šangajskog listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u područje primjene okvira i alata za postavljanje ciljeva, praćenje strateških inicijativa i uspješnu provedbu strategije. Traje 45 sati, a cijena je 1750 USD.

Prijavi se

Razvoj poslovanja: Ubrzajte poslovni rast

Program na platformi Udemy nudi mogućnost stjecanja uvida u područje strategije poslovnog razvoja te vodič za poslovni razvoj. Traje 1 sat, a cijena je 19.99 EUR.

Prijavi se

Razvijanje inovativnih ideja za nove tvrtke

Program Sveučilišta Maryland (50. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u identificiranje i analiziranje poduzetničkih mogućnosti te proces razvoja inovativnih ideja i poslovnih modela. Traje 8 sati, a cijena je 39 USD.

Prijavi se

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Adria

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

Gordana Fabris

Fortenova grupa

Direktorica ljudskih potencijala

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Danas je sve više poduzeća u Hrvatskoj koje rade na internacionalnom tržištu i stručnjaci za razvoj poslovanja neizostavan su dio skaliranja poduzeća. Ključni faktor za uspjeh je usmjerenost na razumijevanje ciljane industrije, na rješavanje stvarnih problema kupaca i razumijevanje da je u razvoju poslovanja i prodaji statistika najbitnija - potrebno je otvoriti deset vrata da bi se prošlo kroz jedna.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Online edukacije odlične su za stvaranje teoretske osnove, fizičke su edukacije puno bolje za praksu uživo, a sami rad i razgovori s kupcima najbolji su način za stjecanje vještina u razvoju poslovanja. Uz to, mnogo je i primjera najboljih praksi za pojedine industrije, koje mogu ubrzati način na koji treba pristupiti u praksi.

Iz medija