Stručnjak za razvoj poslovanja
Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Coca-Cola HBC Adria
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH
AGRIVI
Osnivač i direktor
Fortenova grupa
Direktorica ljudskih potencijala
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
AGRIVI
Osnivač i direktor
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Danas je sve više poduzeća u Hrvatskoj koje rade na internacionalnom tržištu i stručnjaci za razvoj poslovanja neizostavan su dio skaliranja poduzeća. Ključni faktor za uspjeh je usmjerenost na razumijevanje ciljane industrije, na rješavanje stvarnih problema kupaca i razumijevanje da je u razvoju poslovanja i prodaji statistika najbitnija - potrebno je otvoriti deset vrata da bi se prošlo kroz jedna.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Online edukacije odlične su za stvaranje teoretske osnove, fizičke su edukacije puno bolje za praksu uživo, a sami rad i razgovori s kupcima najbolji su način za stjecanje vještina u razvoju poslovanja. Uz to, mnogo je i primjera najboljih praksi za pojedine industrije, koje mogu ubrzati način na koji treba pristupiti u praksi.
upotreba alata za predviđanje prodaje
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
primjena CRM sustava bilježenje i praćenje poslovnih podataka
upotreba računalnih alata za prezentiranje i vizualizaciju
upotreba računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, dijeljenje prikaza i sl.)
izrada prodajnih strategija i planova
istraživanje kupaca, tržišta i prilika
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa i mreže kontakata
obavljanje aktivne/direktne prodaje
upravljanje kupcima
predviđanje prodaje u vremenskim intervalima
pronalaženje klijenata
poslovna oštroumnost
razumijevanje i vladanje financijskom terminologijom (upravljanje prihodima)
izrada prodajnih ponuda
obavljanje post-prodajne aktivnosti
prakticiranje upsell prodaje
prakticiranje unakrsne (cross-selling) prodaje
organizacija prodajnih događanja
upravljanje vremenom i prioritetima
projektno upravljanje
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
fleksibilnost
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje tehničkih mogućnosti i potencijala proizvoda i/ili usluga
razumijevanje poslovnih izazova i ciljeva u prehrambenoj industriji
razumijevanje i praćenje klimatskih utjecaja na proizvodnju hrane
razumijevanje i praćenje trendova na tržištu proizvodnje i prodaje hrane
razumijevanje poslovnih modela i životnih ciklusa klijenata u industriji
upotrebljavanje proizvoda i/ili usluge koja je predmet prodaje
poznavanje pravne regulative u agrarnoj/prehrambenoj industriji
kritičko razmišljanje i analitičnost
upornost i konzistentnost
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
intrinzično motiviranje
učinkovito rješavanje prigovora/primjedbi
vještine prezentiranja i izlaganja (storytelling)
donošenje odluka
emocionalna inteligencija/empatija
pregovaračke vještine
sposobnost za rad pod pritiskom
timska suradnja / virtualna suradnja
kreativnost
savjetnički pristup
otvorenost za stalno učenje