Stručnjak za oglašavanje i PR

Što stručnjak za oglašavanje i PR radi?

Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Pročitaj

Poslovne vještine

Pročitaj

Dodatne vještine

Pročitaj

Soft vještine

Pročitaj

Kako se educirati za poslove budućnosti?

Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje

Načela odnosa s javnošću

Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici edukacije naučit će definirati i opisati praksu odnosa s javnošću, odrediti ciljanu publiku, dobiti uvid u proces proizvodnje i širenja vijesti u masovnim medijima te steći razumijevanje u primjenu alata za odnose s javnošću. Traje 6 sati i besplatan je, službeni certifikat plaća se 49 USD.

Prijavi se

Uvod u odnose s javnošću i specijalizaciju u medijima

Program Sveučilišta Colorado (51. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi edukaciju u području odnosa s javnošću. Polaznici se tijekom programa susreću sa znanjem potrebnim za uspješno upravljanje reputacijom brenda, komunikaciju s novinarima i ostalim suradnicima u medijima te izradu strateškog plana komunikacije. Program traje 16 sati, a cijena je 49 USD.

Prijavi se

Temelji odnosa s javnošću

Program dostupan na platformi LinkedIn nudi mogućnost uvida u relevantne tehnike i praktične primjene u području odnosa s javnošću. Sadržaj edukacije sastoji se od uvoda u revoluciju odnosa s javnošću, koja se dogodila pojavom društvenih mreža i od metodologije rada u praksi opisanoj u 8 koraka. Program traje 2 sata, a cijena je 20.65 EUR.

Prijavi se

Digitalni mediji i marketinške strategije

Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost uvida u osnove digitalnog marketinga. Završetkom edukacije polaznik će imati vještine za prepoznavanje rizika i upravljanje rizikom digitalnog marketinga, izradu konkretnog plana za digitalni marketing i analizu realizacije marketinške kampanje. Program traje 20 sati, a cijena je 79 USD mjesečno.

Prijavi se

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Adria

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

Gordana Fabris

Fortenova grupa

Direktorica ljudskih potencijala

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Hrvatska

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju i BiH

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Preporučujem usmjerene studije u ovim područjima uz intenzivan rad na vlastitim komunikacijskim i prezentacijskim vještinama.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Trebalo bi kontinuirano pratiti tržište i ciljanu populaciju kako bi se osiguralo razumijevanje potreba te kako bi se prilagodila komunikacija u skladu s ciljevima kompanije.

Iz medija