Stručnjak za oglašavanje i PR

Što stručnjak za oglašavanje i PR radi?

Pomaže u izgradnji brenda i komunikaciji s ciljanom publikom. Komunicira javnosti poruke organizacije, najčešće putem medija. Priprema materijale za medije kao što su priopćenja za javnost, prezentacije i sl. Stvara i održava odnose s nacionalnim i lokalnim medijima.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Specifična znanja i sposobnosti razumijevanja i korištenja programa, alata i sustava uglavnom iz tehnoloških, računalnih i mehaničkih područja.

Pročitaj

Poslovne vještine

Specifična znanja i sposobnosti razumijevanja i primjene metodologija, standarda i procesa u organizaciji i upravljanju poslovnim zadacima.

Pročitaj

Dodatne vještine

Specifična znanja o procesima, protokolima, direktivama ili proizvodima koja su povezana s određenom industrijom i potrebna su za uspješno poslovanje u tom sektoru.

Pročitaj

Soft vještine

Osobne karakteristike i ponašanja koja omogućavaju učinkovitu i skladnu interakciju te rad u specifičnom poslovnom okruženju.

Pročitaj

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Adria

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

Gordana Fabris

Fortenova grupa

Direktorica ljudskih potencijala

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Hrvatska

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju i BiH

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Preporučujem usmjerene studije u ovim područjima uz intenzivan rad na vlastitim komunikacijskim i prezentacijskim vještinama.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Trebalo bi kontinuirano pratiti tržište i ciljanu populaciju kako bi se osiguralo razumijevanje potreba te kako bi se prilagodila komunikacija u skladu s ciljevima kompanije.

Iz medija