Specijalist za digitalni marketing i strategiju

Što specijalist za digitalni marketing i strategiju radi?

Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. Razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.

Koje su vještine potrebne za ovo radno mjesto?

Tehničke vještine

Specifična znanja i sposobnosti razumijevanja i korištenja programa, alata i sustava uglavnom iz tehnoloških, računalnih i mehaničkih područja.

Pročitaj

Poslovne vještine

Specifična znanja i sposobnosti razumijevanja i primjene metodologija, standarda i procesa u organizaciji i upravljanju poslovnim zadacima.

Pročitaj

Dodatne vještine

Specifična znanja o procesima, protokolima, direktivama ili proizvodima koja su povezana s određenom industrijom i potrebna su za uspješno poslovanje u tom sektoru.

Pročitaj

Soft vještine

Osobne karakteristike i ponašanja koja omogućavaju učinkovitu i skladnu interakciju te rad u specifičnom poslovnom okruženju.

Pročitaj

Unaprijedi svoj super powwwer za posao budućnosti

Iskoristi svoj super powwwer: Gen Z na poslu

Iskoristi svoj super powwwer.

Prijavi se za posao budućnosti u A1 Hrvatska

Prijavi se!

AI. SOCIAL. GREEN: Otkrivamo popularne poslove budućnosti

STEMI ŠKOLA BUDUĆNOSTI: mentori koji pomažu učenicima izgraditi svoj super powwwer

Izgradi svoj super powwwer.

Prijavi se za STEMI školu

budućnosti

Prijavi se!

Tim stručnjaka donosi vještine i savjete za zanimanja budućnosti

Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.

Mišo Predojević

Coca-Cola HBC Adria

Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH

Matija Žulj

AGRIVI

Osnivač i direktor

Gordana Fabris

Fortenova grupa

Direktorica ljudskih potencijala

Tanja Prekodravac

SELECTIO

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja

Mirko Sužnjević

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Docent, Zavod za telekomunikacije

Stručnjak odgovara

Hrvoje Balen

Visoko učilište Algebra

Član Uprave

Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?

Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.

Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?

Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.

Iz medija