Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. Razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u poljoprivredi i industriji hrane i pića i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Coca-Cola HBC Adria
Menadžer za poslovna rješenja i sustave za Hrvatsku, Sloveniju, BiH
AGRIVI
Osnivač i direktor
Fortenova grupa
Direktorica ljudskih potencijala
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Visoko učilište Algebra
Član Uprave
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.
digitalna oštroumnost
primjena SEO tehnika
primjena CRO tehnika
administracija web stranica
upotreba alata za vizualizaciju
primjena PPC tehnika
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
računalno razmišljanje
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
razvoj marketinških strategija
razvoj marketinških kampanja
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
poslovna oštroumnost
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
primjena marketinških postulata
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
primjena razina povjerljivosti i zaštite u radu s podacima
timska suradnja / virtualna suradnja
projektno upravljanje
upravljanje vremenom i prioritetima
sposobnost perceptivnosti
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
točnost i detaljan pristup u radu
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
umrežavanje s dionicima iz industrije koji su relevantni izvori informacija i inovacija
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje tehničkih mogućnosti i potencijala proizvoda i/ili usluga
poznavanje pravila marketinške komunikacije u kontekstu prehrambene industrije
razumijevanje i praćenje trendova na tržištu proizvodnje i prodaje hrane
razumijevanje i praćenje klimatskih utjecaja na proizvodnju hrane
primjena strategija ulaska na agrarno/prehrambeno tržište
primjena načela agrarne/prehrambene ekonomije
poznavanje pravne regulative u agrarnoj/prehrambenoj industriji
razumijevanje poslovnih modela i životnih ciklusa klijenata u industriji
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kritičko razmišljanje i analitičnost
emocionalna inteligencija/empatija
donošenje odluka
timska suradnja / virtualna suradnja
sposobnost za rad pod pritiskom
kreativnost
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
upornost i konzistentnost
otvorenost za stalno učenje