Učitelj strukovnih predmeta
Učitelj strukovnog obrazovanja, poznat i kao učitelj karijere i tehničkog obrazovanja, podučava učenike u praktičnim vještinama karijere u srednjim, javnim i privatnim obrazovnim institucijama. Cilj učitelja u karijeri i tehničkom obrazovanju jest osposobiti učenike vještinama i alatima koji su im potrebni za bavljenje određenim zanimanjem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u obrazovanju i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
Fakultet organizacije i informatike
Istraživač i predavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
STEM fakulteti imaju i smjerove koji su namijenjeni edukaciji, a posljednjih su godina nepravedno zapostavljeni. Ako niste tipičan inženjer, nego ste više ekstrovertirani i volite raditi s ljudima, posao nastavnika može biti iznimno ispunjujuć. Za uspjeh je najbitnije znati prepoznati i motivirati talente.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Ako vam je dosta samotnog programiranja za računalom i želite svojem životu dati smisao tako da počnete podučavati, za početak ponudite svoju pomoć učenicima koji imaju problema s tehničkim predmetima. Tako ćete brzo saznati je li to posao za vas, a ako shvatite da jest, za inspiraciju na YouTubeu možete pratiti kanale profesora koji na zabavan i moderan način učenicima tumače gradivo.
upotreba središnjih digitalnih informacijskih sustava (npr. e-dnevnik, e-matica, Edutorij i sl.)
upotreba računalnog programa za prikaz i obradu informacija
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala i mreža u edukativne svrhe
administracija LMS-a
izrada digitalnih obrazovnih sadržaja (statičnih i interaktivnih)
upotreba LMS-a iz korisničke perspektive
rad s okruženjima za virtualno učenje
upravljanje vremenom
projektno upravljanje
usklađivanje obrazovnih planova s nacionalnim obrazovnim politikama i pristupima
izrada sadržaja s edukativnom vrijednošću
primjena procesa razvoja obrazovnih sadržaja
procjenjivanje i ocjenjivanje rada i razine usvojenosti znanja polaznika
praćenje napretka polaznika
primjena znanja iz strukovnog područja i discipline njegove strukovne specijalizacije
primjena znanja iz metodologije učenja i poučavanja
pravni propisi o autorskim pravima
poznavanje EU i nacionalne obrazovne politike
primjenjivanje međukulturalnih pedagoških strategija
pridržavati se etičkog kodeksa
primjenjivanje pedagoških strategija radi pospješivanja kreativnih aktivnosti
držanje koraka s trendovima i promjenama iz područja struke
prilagođavanje sadržaja sukladno sposobnostima učenika i tržištu rada
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, aktivno slušanje)
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
emocionalna inteligencija/empatija
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
kritičko razmišljanje i analitičnost
primjena različitih stilova podučavanja
razvoj učinkovitih međuljudskih odnosa
nepristranost u odnosima s polaznicima
davanje konstruktivne povratne informacije
mentorstvo