Stručnjak za razvoj poslovanja
Identificira i stvara poslovni rast za organizaciju. Razumije ciljana tržišta i traži potencijalne kupce. Koristi prodajne i marketinške strategije za privlačenje klijenata. Gradi dugoročne odnose s potencijalnim klijentima. Ima detaljno znanje o proizvodima tvrtke, industriji i konkurenciji. Surađuje s različitim odjelima kako bi osigurao da se zadovolje potrebe klijenata. Procjenjuje poslovne performanse i pronalazi nove načine za postizanje prodajnih ciljeva.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u maloprodaji proizvoda i usluga i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
A1 Hrvatska
ICT program manager
Inchoo
Osnivač i CEO
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
SELECTIO
HR konzultantica i trenerica
A1 Hrvatska
ICT program manager
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Stručnjak za razvoj poslovanja je osoba koja idealno pomiruje višestruke vještine u jednoj poslovnoj ulozi, koja u osnovi mora omogućiti organizaciji nove izvore prihoda. Za to je potrebno jako dobro razumjeti poslovanje, a svakako je dobro imati odgovarajuću poslovnu oštroumnost.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Potrebno je imati dobre usvojene organizacijske vještine i analitički način promišljanja za rješavanje izazova. S obzirom na vrlo blisku suradnju s ljudima, bilo internoj javnosti u vlastitoj organizaciji ili krajnjim kupcima, treba imati i razvijene socijalne vještine poput komunikacijskih i prezentacijskih vještina, kao i vještine pregovaranja.
upotreba alata za predviđanje prodaje
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
primjena CRM sustava u bilježenju i praćenju poslovnih podataka
upotreba računalnih alata za prezentiranje i vizualizaciju
upotreba računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, dijeljenje prikaza i sl.)
izrada prodajnih strategija i planova
istraživanje kupaca, tržišta i prilika
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa i mreže kontakata
obavljanje aktivne/direktne prodaje
upravljanje kupcima
predviđanje prodaje u vremenskim intervalima
pronalaženje klijenata
poslovna oštroumnost
razumijevanje i primjena financijske terminologije (upravljanje prihodima)
izrada prodajnih ponuda
obavljanje post-prodajne aktivnosti
obavljanje postprodajne aktivnosti
prakticiranje unakrsne prodaje (cross-selling)
organizacija prodajnih događaja
upravljanje vremenom i prioritetima
projektno upravljanje
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
fleksibilnost
napredno poznavanje engleskog jezika
izgradnja partnerskih odnosa s velikim i srednjim kupcima na tržištu
analiza financijskih kretanja tržišta
razumijevanje kriterija kvalitete proizvoda
poznavanje specifikacija i funkcije proizvoda
primjena vrijednosti trgovačkog društva
razumijevanje i poštovanje lokalnih i međunarodnih trgovačkih zakona
primjena načela i pravila nadmetanja i konkuretnosti u području trgovine
analiza podataka za donošenje odluka o politikama u području trgovine
kritičko razmišljanje i analitičnost
upornost i konzistentnost
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
intrinzično motiviranje
učinkovito rješavanje prigovora/primjedbi
vještine prezentiranja i izlaganja (storytelling)
donošenje odluka
emocionalna inteligencija / empatija
pregovaračke vještine
sposobnost za rad pod pritiskom
timska suradnja / virtualna suradnja
kreativnost
savjetnički pristup
otvorenost za stalno učenje