Specijalist za digitalni marketing i strategiju
Radi na realizaciji digitalnih marketinških kampanja i s ciljem ispunjavanja poslovnih ciljeva. On razumije potrebe korisnika te zna kako i gdje steći znanje o potrošačkim trendovima. Odgovoran je za razvoj online marketinških strategija za proizvod ili uslugu tvrtke.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u informacijskim i komunikacijskim tehnologijama i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
A1 Hrvatska
Glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije
A1 Hrvatska
Direktor razvoja IT i telekomunikacijskih usluga
Algebra
Osnivač i član Uprave
Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju CroAi
Potpredsjednica
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Docent, Zavod za telekomunikacije
Visoko učilište Algebra
Član Uprave
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Što prije prihvatite da su digitalno oglašavanje i plasiranje usluga na društvenim mrežama tek jedan mali, mali dio ozbiljnog marketinga, u kojem prevladavaju razumijevanje budućih potreba kupaca, razvoj novih proizvoda, strategija formiranja cijene, proaktivno i automatizirano upravljanje kupcima te strateško komuniciranje s javnostima; tada je to znak da ste spremni razmisliti o karijeri u digitalnom marketingu. Međutim, vodite brigu i o nečemu još važnijem – marketing više ne postoji ako nije digitalan. Činjenica da je i ove godine studij digitalnog marketinga na Algebri jedan od najatraktivnijih privatnih studija po omjeru prijava prvog prioriteta i ukupne kvote te da svake godine raste po broju brucoša, odgovor je na pitanje što preporučiti mladima.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Za one koji već rade u marketingu ili žele napraviti prvi korak u neku drugu karijeru, odgovor je program usavršavanja za specijalista za digitalno oglašavanje, koji, doduše, pokriva jedan specifični dio marketinga, ali daje odličan i specifičan uvid u digitalne načine komunikacije s kupcima.
primjena CRO tehnika
primjena PPC tehnika
primjena SEO tehnika
primjena računalnih programa za prikaz i obradu informacija
upotreba alata za vizualizaciju
programiranje (CSS, HTML, Ruby, JavaScript, PHP)
primjena alata za dizajn (npr. Adobe Illustrator)
korištenje poslovnih metrika i metrika za opis korisničkog ponašanja
digitalna oštroumnost
korištenje programskih jezika specijaliziranih za znanost o podacima (primjerice python, R)
poznavanje platformi za pružanje cloud usluga (AWS, Azure)
računalno razmišljanje
korištenje programskih okolina za rad s velikim skupovima podataka
administracija web stranica
razvoj marketinških strategija
razvoj marketinških kampanja
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe
poslovna oštroumnost
upotreba društvenih mreža u poslovne svrhe
primjena marketinških postulata
upravljanje promjenama
poznavanje agilne metodologije
inovativnost (u postojećim i novim rješenjima)
primjena regulativa o intelektualnom vlasništvu i povjerljivosti podataka
timsko surađivanje/virtualna suradnja
projektno upravljanje
upravljanje vremenom i prioritetima
sposobnost perceptivnosti
postavljanje ključnih pokazatelja učinkovitosti
točnost i detaljan pristup u radu
umrežavanje s dionicima iz industrije koji su relevantni izvori informacija i inovacija
napredno poznavanje engleskog jezika
poznavanje informacijska sigurnost
poznavanje cloud-native tehnologije
poznavanje razvoj softvera od nule (proces)
fleksibilnost/prilagođavanje neočekivanim promjenama
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
kritičko razmišljanje i analitičnost
emocionalna inteligencija/empatija
donošenje odluka
timska suradnja / virtualna suradnja
kreativnost
tsposobnost rada pod pritiskom
prezentiranje i izlaganje (storytelling)
upornost i konzistentnost
otvorenost za stalno učenje