Strateški savjetnik
Istražuje i procjenjuje uspješnost institucije ili odjela kako bi utvrdio snage, slabosti, mogućnosti i prijetnje. To obično uključuje analize financijskih izvještaja, intervjuiranje ključnog osoblja i ocjenu konkurencije. Njegov primarni cilj je pomoći organizacijama da planiraju određene strategije za rješavanje problema ili stvaranje prilika.
Brzi i dostupni online programi svjetskih sveučilišta za stjecanje uvida u područje
OKR (Objectives and Key results) certifikat: vodstvo i postavljanje ciljeva
Program tvrtke What Matters (misija tvrtke je potaknuti vođe da postignu odvažne ciljeve kroz inspiraciju, obrazovanje i primjenu OKR - Objectives and Key results modela) nudi edukaciju u području izrade OKR modela. Po završetku edukacije polaznik će biti kompetentan u izradi OKR modela, čime pokazuje razumijevanje u definiciji prioritetnih ciljeva, sposobnost usklađivanja ciljeva u svim sektorima jedne tvrtke i sposobnost upravljanja i procjene u aktivnim procesima. Traje 23 sata i besplatan je, a službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seKorporativna strategija
Program Sveučilišta Illinois (49. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u osnove korporativne strategije, bolje razumijevanje alata za analizu upravnih procesa u korporativnoj kulturi i poznavanje primjenjivih metoda kao što su integracija, diverzifikacija, vertikalna integracija i internacionalna ekspanzija. Traje 10 sati, a plaća se 49 USD mjesečno.
Prijavi seMjerenje i upravljanje utjecajem SDGs -a (United Nations Sustainable Development Goals)
Program Sveučilišta Duke (31. mjesto prema Šangajskoj listi sveučilišta 2022.) nudi mogućnost stjecanja uvida u područje održivosti i odlučivanja u poslovanju. Polaznici dobivaju potrebno znanje i vještine za primjenu metoda održivosti u vlastitim projektima i modelima poslovanja, po uzoru na SDGs (United Nations Sustainable Development Goals). Traje 9 sati i besplatan je, a službeni certifikat plaća se 49 USD.
Prijavi seLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed euismod feugiat diam, volutpat porta mauris fringilla nec. Maecenas cursus a eros ut egestas. Sed finibus ante quis libero lobortis tempus.
Ekspertni tim u kojem je 27 znanstvenika, profesora, menadžera, stručnjaka iz različitih industrija i osnivača top tehnoloških tvrtki prvi put u Hrvatskoj analizira najvažnije vještine za 100 zanimanja budućnosti u 10 industrija. Na svakoj industriji radio je poseban tim. Ovo su stručnjaci koji vam donose listu najvažnijih vještina za zanimanja budućnosti u autoindustriji i savjete kako se odmah za njih obrazovati.
Porsche Digital Croatia
Engineering manager
Rimac Automobili
HR business partner
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Voditelj Centra karijera
SELECTIO
Voditeljica projekata za regrutiranje i selekciju
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Profesorica ekonomije
Što preporučujete onima koji se tek počinju obrazovati za ovo radno mjesto? Gdje se obrazovati i što je važno za uspjeh?
Strateški razmišljati najbolje ćete naučiti kroz praksu, a tu vrstu iskustva najranije ćete dobiti u vrhunskim poslovnim školama, gdje se studente vrlo rano uvodi u poslovni svijet. Što je poslovna škola uglednija to ćete imati prilike odrađivati praksu u boljim kompanijama te otići na studentsku razmjenu na bolja sveučilišta. Ključ uspjeha je prikupiti iskustvo studiranja i rada u multinacionalnom okruženju prije nego što dobijete diplomu.
Što preporučujete onima koji već rade, a ovo im je zanimanje zanimljivo? Kako steći potrebne vještine?
Ako ste inženjer ili kreativac koji se vidi u menadžmentu, najbolji način da usvojite potrebna znanja i vještine jest upis MBA-a na uglednoj poslovnoj školi. Na taj ćete način moći odmah novostečena znanja primijeniti u praksi te svoju karijeru preusmjeriti na drugi kolosijek.
upotreba računalnih alata za prezentiranje i vizualizaciju
upotreba računalnih programa za prikaz i obradu informacija
primjena digitalnih društvenih kanala i mreža u poslovne svrhe
upotreba digitalnih komunikacijskih kanala u poslovne svrhe (e-mail, virtualni pozivi, djeljenje prikaza i sl.)
upotreba alata za financijsku analizu
upotreba alata za naprednu statističku analizu
provedba SWOT analiza
praćenje i nadziranje provedbe plana/strategije
primjena organizacijskog dizajna
projektno upravljanje
agilno upravljanje
rukovođenje
učinkovito rješavanje kompleksnih problema
upravljanje rizikom
upravljanje promjenama
optimiziranje i unapređivanje procesa
primjena načela starteškog upravljanja
sposobnost perceptivnosti
poslovna oštroumnost
primjena poslovnih taktika
kratkoročno i dugoročno planiranje
analiza CRM podataka
upravljanje vremenom i prioritetima
analiza statističkih podataka
tumačenje financijskih dokumenata
izgradnja učinkovitih poslovnih odnosa
kreiranje i podnošenje izvješća u skladu s pokazateljima i metrikama u autoindustriji
analiza kretanja tržišta autoindustrije
procjena energetske potrebe i rizika
projiciranje poslovnih planova na temelju promjena u autoindustriji
poznavanje pravne regulative u autoindustriji
poznavanje terminologije autoindustrije
poznavanje postupka proizvodnje vozila
savjetničke vještine
sposobnost prezentiranja i izlaganja (storytelling)
vještine utjecaja i uvjeravanja
starteško razmišljanje
kritičko razmišljanje i analitičnost
komunikacijske vještine (jasna formulacija komentara i informacija, vođenje razgovora, slušanje)
emocionalna inteligencija / empatija
kreativnost
donošenje odluka
davanje konstruktivne povratne informacije
razvoj učinkovitih međuljudskih odnosa
fleksibilnost / prilagođavanje neočekivanim promjenama
timska suradnja / virtualna suradnja
sposobnost za rad pod pritiskom
otvorenost za stalno učenje